موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-09اقتصادي

3 برنده خوش شانس محصولات مدیران خودرو به جهانی 2022 قطر مشخص شدند


برندگان این قرعه کشی مژده داد که در صورت عدم امکان برای مسافرت به قطر، این فرصت را دارند که جایزه خود را به یکی از اعضای درجه یک خانواده انتقال دهند.

- برندگان این قرعه کشی مژده داد که در صورت عدم امکان برای مسافرت به قطر، این فرصت را دارند که جایزه خود را به یکی از اعضای درجه یک خانواده انتقال دهند.

جشنواره جام جهانی فونیکس که با عنوان یک فونیکس تا قطر راه است در میان دوست داران این برند شناخته می شد، با معرفی برندگان به پایان راه خود رسید.

 برند نوآور فونیکس که گام ها را از سطح تکنولوژی و کیفیت محصولات فراتر نهاده، بیش از هر چیز روی بهبود تجربه مشتریان متمرکز است.

در همین راستا، فونیکس جشنواره ای برای خریداران محصولات خود شامل تیگو8پرو، تیگو7پرو و آریزو6پرو تدارک دید که علاوه بر لذتِ سواری با این محصولات لوکس، بتوانند لذت حضور در جام جهانی قطر را تجربه کنند.

جایزه ای که بلیت رفت و برگشت به این کشور، بلیت بازی ایران و ایالات متحده به همراه اقامت در هتل را شامل می شود.

در پایان این جشنواره،مراسم با شکوه قرعه کشی در عصرگاه دوشنبه 16 آبان 1401 برگزار شد.

اجرای این مراسم را محمدرضا احمدی مجری نام آشنا بر عهده داشت و هیئتی متشکل از واحد حقوقی، امور مشتریان و جمعی از اصحاب رسانه های معتبر برای نظارت بر صحت اجرای قرعه کشی حضور داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 برنده خوش شانس محصولات مدیران خودرو به جهانی 2022 قطر مشخص شدند

3 برنده خوش شانس محصولات مدیران خودرو به جهانی 2022 قطر مشخص شدند