مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-09پزشكي

الهامی: خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی از پوشش خارج نشده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرداد الهامی با بیان این مطلب افزود: بسته حمایتی بیماران مبتلا به تالاسمی برابر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، - معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: هیچکدام از خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی از پوشش خارج نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرداد الهامی با بیان این مطلب افزود: بسته حمایتی بیماران مبتلا به تالاسمی برابر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل سرفصل های ویزیت پزشک، مشاوره های روانشناسی و تغذیه، شنوایی سنجی و بینایی سنجی، خدمات پرتو پزشکی، تصویر برداری و آزمایشگاهی، خدمات توانبخشی در حال حاضر در سامانه نسخه الکترونیک سازمان بیمه سلامت پیاده سازی شده و بیمه شدگان مشمول در قالب نسخه الکترونیک علاوه بر سهم بیمه پایه از پوشش صندوق برخوردار می باشند.

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بسته تالاسمی از بسته هایی است که در اولین مرحله اجرای صندوق صعب العلاج و از آبانماه سال جاری عملیاتی شده است.

در سال جاری هیچکدام از خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی در بخش سرپایی و بستری از پوشش خارج نشده و کلیه تعهدات بیمه پایه کمافی السابق برقرار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهامی: خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی از پوشش خارج نشده

الهامی: خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی از پوشش خارج نشده