مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-09دانش

وظیفه اصلی سازمان سنجش مغفول مانده است


دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت: وظیفه اصلی سازمان سنجش آموزش کشور، نظارت بر کیفیت آموزش در وزارتخانه آموزش و پرورش و دانشگاه ها است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جلسه یکصد و شصت و هشتم شورای ستاد راهبردی اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، عصر روز سه شنبه 17 آبان ماه 1401 در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

منصور کبگانیان، دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در حاشیه جلسه 168 این ستاد گفت: در ابتدای جلسه گزارش وضعیت علم و فناوری کشور ارائه و نتایج عملکرد دانش آموزان ایرانی در آزمون های بین المللی در حوزه های ریاضیات، فیزیک و سواد خواندن به زبان ملی آن کشورها ارائه شد.

وی افزود: این آزمون ها همه ساله برگزار می شود، متاسفانه آمار و داده های ارائه شده نگران کننده بود و افت شدیدی را نشان می داد چرا که کشور ما جزو چند کشور آخر است، در این گزارش به عملکرد دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی و هشتم دبیرستان اشاره شده است.

دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور بیان کرد: قرار شده از و تاکیدات اعضای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در این زمینه گفت: در جلسه تاکید شد که وظیفه اصلی سازمان سنجش آموزش کشور، نظارت بر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه اصلی سازمان سنجش مغفول مانده است

وظیفه اصلی سازمان سنجش مغفول مانده است