مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-09اقتصادي

استقرار 80 واحد دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین از استقرار و فعالیت 80 واحد تولیدی و طرح صنعتی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری در حاشیه برگزاری نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید در حوزه صنعت  کشاورزی اظهار کرد: در حال حاضر 80 واحد تولیدی و طرح صنعتی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی استان شناسایی شده که از این تعداد 37 واحد به عنوان شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده و 43 واحد تولیدی مستعد دانش بنیان در مرحله ثبت نهایی می باشند.

وی تصریح کرد: بیشترین آمار شرکتهای دانش بنیان در شهرکهای صنعتی کاسپین و لیا مستقر می باشند.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان میزان سرمایه گذاری واحدهای تولیدی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی استان را بیش از 30 هزار میلیارد ریال برشمرد که زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر را فراهم کرده است.

صفاری افزود: شرکتهای دانش بنیان متقاضی زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی می توانند از امکان کاهش پرداخت بخش نقدی به میزان ده درصد، امکان تقسیط بخش غیر نقدی آنها حداکثر تا 48 ماه، تنفس شش ماه در بدو قرارداد جهت پرداخت اقساط و بخشودگی 30 درصدی از اقساط باقیمانده در صورت بهره برداری پیش از موعد بهره مند شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 80 واحد دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان قزوین

استقرار 80 واحد دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان قزوین