مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-09ورزشي

وارد حوزه هایی شدیم که خط قرمز دیگران بود


شهرداری تهران وارد حوزه هایی شده است که در گذشته خط قرمز سایر نهادها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در شصت و چهارمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان ها با بیان اینکه اصل مشورت و شوراها مبنای دینی دارد گفت : شوراها دارای مبانی قانونی نیز هستند و اصل 100 قانون اساسی به تمام شمول شوراها پرداخته است.

وی ادامه داد: در ماده 55 قانون شهرداری ها درباره شوراها صحبت شده است و البته به دلیل تأخیر 20 ساله در تأسیس شوراها شرایط به گونه ای شد تا بسیاری از وظایف شوراها به سایر نهادها سپرده شود.

زاکانی گفت: یکی از اتفاقاتی که منجر به جهش در کشور و منجر به نفع برای انقلاب می شود توجه به شوراها است و متنوع دیدن خدمت ها منجر به ایجاد امکانی می شود که می تواند به عنوان حق شناخته شود.

شهردار تهران گفت: عمده اقدامات خدماتی، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری انجام می شود و امکانات ورزشی که در اختیار شهرداری است با هیچ دستگاهی قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: اگر قرار بر ایجاد اراده ای برای خدمتگذاری در شهر باشد شهرداری ها و شوراهای اسلامی دارای امکانات متعددی هستند و درحال حاضر بالغ بر 80 درصد منابع شهرداری تهران را بدون توجه به مالیات بر ارزش افزوده دریافت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد حوزه هایی شدیم که خط قرمز دیگران بود

وارد حوزه هایی شدیم که خط قرمز دیگران بود