مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-09اجتماعي

اجرای طرح ویژه ایمن سازی 2 بوستان چیتگر و جوانمردان


شهردار منطقه 22 تهران از اجرای طرح ویژه ایمن سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا حاجوی از اجرای طرح ویژه ایمن سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد و گفت: دو بوستان جوانمردان و چیتگر به عنوان بوستان های فرامنطقه ای به حساب می آیند و روزانه هزاران نفر از شهروندان تهرانی از این محیط ها بهره مند می شوند؛ به همین منظور ایمن سازی این دو بوستان در دستور کار واحد HSE ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) قرار گرفته است.

شهردار منطقه 22 خاطرنشان کرد: در نظر گرفته شده تا طی پایشی از سوی کارشناسان ایمنی واحد HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) نقاط پرحادثه شناسایی و از سوی عوامل اجرایی در نواحی شش گانه و اداره فضای سبز به عنوان متولی بوستان ها رفع نقص شود.

وی ادامه داد: در نخستین اقدام تمامی بوستان های محلی مورد پایش قرار گرفته شده و در یک بازه زمانی مشخص برای رفع نواقص آن ها اقدام خواهد شد؛ همچنین شناسایی نقاط حادثه خیز در بوستان های فرامنطقه ای آغاز شده تا به شکل استاندارد و اساسی این نقاط برطرف شود.

شهردار منطقه 22 تصریح کرد: انتظار شهروندان این است که در بوستان های ایمن تردد و گردش داشته باشند که این درخواست شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه ایمن سازی 2 بوستان چیتگر و جوانمردان

اجرای طرح ویژه ایمن سازی 2 بوستان چیتگر و جوانمردان