مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-09سياسي

افتتاح ایستگاه های باقی مانده شبکه مترو تهران تا پایان سال 1402


در بازدید از 6 ایستگاه در حال ساخت از بخش میانی خط 6 مترو تهران، آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی و همچنین زمان تقریبی افتتاح ایستگاه های باقیمانده این خط مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طی بازدیدی که با حضور  جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید محمد آقا میری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران و پیمانکاران ومشاوران احداث ایستگاههای بخش میانی خط 6 مترو صورت گرفت، مباحثی در خصوص عملیات عمرانی باقیمانده و همچنین روند تجهیز ایستگاههایی که در اولویت بهره برداری قرار دارند،مطرح شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در پایان این بازدید با اشاره به تمرکز تمام ارکان مرتبط مدیریت شهری پایتخت بر اتمام هرچه سریعتر ایستگاههای باقیمانده شبکه مترو گفت: تکمیل ایستگاههای خطوط 6 و 7 از آن درجه اهمیت برخوردار است که شهردار تهران از تیرماه تاکنون، دو بار شخصاً از آخرین وضعیت ایستگاههای باقیمانده، بازدید میدانی بهعمل آورده اند.

در بازدید اخیر شهردار نیز دستوراتی مبنی بر تسریع روند پیشرفت عملیات اجرایی ایستگاهها صادر شد و مقرر گردید شهرداران مناطق مرتبط، همکاری جدیتری در این زمینه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ایستگاه های باقی مانده شبکه مترو تهران تا پایان سال 1402

افتتاح ایستگاه های باقی مانده شبکه مترو تهران تا پایان سال 1402