مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-09سياسي

ویس کرمی: تهدید واقعی برای انقلاب اسلامی دور شدن از عدالت و مردمداری است


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهدید واقعی برای انقلاب اسلامی چند نوجوان هیجان زده یا چند سلبریتی با فالورهای مجازی و یا معدودی اغتشاشگر خیابانی نیست، - نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهدید واقعی برای انقلاب اسلامی چند نوجوان هیجان زده یا چند سلبریتی با فالورهای مجازی و یا معدودی اغتشاشگر خیابانی نیست، گفت: تهدید واقعی دور شدن از آرمان های بلند انقلاب اسلامی همانند عدالت، مردمداری و شایسته سالاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد ویس کرمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نبرد حق و باطل از همان ابتدای خلقت و در خانواد آدم ابوالبشر آغاز شد و با کشته شدن هابیل توسط برادرش گمان می رفت که ریشه حق از جا کنده شده و قصه خوبان به پایان رسیده است، اما چنین نشد و نبرد دائمی حق و باطل سکه رایج زندگی فرزندان آدم شد.

وی افزود: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایستادگی یک ملت بزرگ برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و در یک کلمه اعتلای کلمه الله بود و در این مسیر موفقیت های چشمگیر به دست آمد.

در همان حال شیطان برخی از جوانان ما را فریب داد که بعضا از خانواده های محترم و مبارزی بودند و قصه نبرد حق و باطل باز هم اعتلاء پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویس کرمی: تهدید واقعی برای انقلاب اسلامی دور شدن از عدالت و مردمداری است

ویس کرمی: تهدید واقعی برای انقلاب اسلامی دور شدن از عدالت و مردمداری است