مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-09اقتصادي

شرایط بوشهر خاص است/ لزوم اجرای برنامه های پدافند زیستی


دامنه تهدیدات زیستی به خاطر گستردگی ابعاد آن، خطری جدی است که با توجه به موقعیت خاص استان بوشهر باید نسبت به اجرای برنامه های پدافند زیستی اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استان بوشهر به واسط میزبانی از صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاه اتمی، پایانه های نفتی، بنادر و گمرکات، جزایر و… دارای موقعیت خاصی است و در همه مسائل باید ویژه تر دیده شود.

به منظور پیشگیری از مخاطرات و همچنین کاهش اثر حوادث و خطرات طبیعی و غیرطبیعی، باید اقدامات پیشگیرانه متناسب با هر حوزه در دستور کار قرار گیرد.

پدافند غیرعامل یا پدافند ناکُنش گر از جمله اقدامات مهم برای کاهش مخاطرات است که ضمن شناسایی چالش ها و مسائل و مشکلات مختلف، راهکارهای ویژه ای را برای پیشگیری و کاهش اثرات این مخاطرات ایجاد می کند.

با توجه به اینکه دامنه تهدیدات زیستی به خاطر گستردگی ابعاد آن، خطری جدی است که با توجه به موقعیت خاص استان بوشهر باید نسبت به اجرای برنامه های پدافند زیستی اقدام شود.

یکی از بخش های پدافند غیرعامل مربوط به پدافند زیستی است که در این راستا نشست کارگروه تخصصی زیستی استان بوشهر صبح چهارشنبه با حضور و مشارکت دستگاه های مختلف برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بوشهر خاص است/ لزوم اجرای برنامه های پدافند زیستی

شرایط بوشهر خاص است/ لزوم اجرای برنامه های پدافند زیستی