مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-09سياسي

رسانه ها نقش مهمی برای افزایش امید و اعتماد در بین مردم دارند


فرماندار فلاورجان در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان گفت:رسانه ها نقش مهمی برای احیای امید و اعتماد در بین مردم دارند، موضوعی که طی سال های گذشته دچار خدشه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازفلاورجان، مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی برای احیای امید و اعتماد در بین مردم دارند، موضوعی که طی سال های گذشته دچار خدشه شد و تلاش می کنیم در دوره جدید از خبرنگاران و رسانه ها حمایت کنیم.

وی افزود: در دولت قبل غفلت های بزرگی صورت گرفت و معیشت مردم به مسائل خارجی گره زده شده بود اما دولت سیزدهم بار دیگر  امید واقعی  را در میان مردم زنده کرد.

  معینی در این دیدار با اشاره به ویژگی های ممتاز این شهرستان اظهار کرد: مردم فلاورجان در ولایتمداری و ایثارگری از جمله شهرستان های برجسته استان و کشور است و دیار شهدای خط شکن عنوان شاخصی است که به همین جهت این شهرستان را در زمره شهرهای ممتاز قرار داده است.

  فرماندار فلاورجان افزود: هم زمان با تحویل مسؤولیت تغییر مدیرانی که با معیارهای مان سازگار نبودند و نیاز به تغییر و تحول داشتند را در دستور کار قرار دادیم البته این روند به صورت پلکانی پیش رفت؛ ابتدا به مدیرانی که نتوانستند پابه پای سیاست های دولت بیایند، رضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش مهمی برای افزایش امید و اعتماد در بین مردم دارند

رسانه ها نقش مهمی برای افزایش امید و اعتماد در بین مردم دارند