مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:312022-11-09سياسي

600 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به پروژه راه آهن کرمانشاه - خسروی تخصیص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست پیگیری طرح راه آهن کرمانشاه - خسروی در استانداری، اظهار کرد: راه آهن کرمانشاه - خسروی علاوه بر برخورداری از کارکرد مسافری، باید با دورنمای نقش آفرینی در تجارت و اقتصاد استان، اجرایی شود.

وی گفت: اجرای این پروژه از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه است و طبق قرارداد اولیه قرار بود 2 ساله به اتمام برسد ولی با گذشت 10 سال، اکنون از 35 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت این پروژه، توضیح داد: این پروژه خطوط ریلی کشور را به عراق و سپس بندر لاذقیه و اروپا متصل می کند و یک طرح بسیار مهم مبادلاتی محسوب می شود.

فخری اضافه کرد: با توجه به موقعیت ممتاز تجاری مرزهای رسمی خسروی و پرویزخان در شهرستان قصرشیرین، این خط ریلی باید با اولویت تجاری و بازرگانی اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره اینکه پیمانکار پروژه فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: مراحل تجهیز کارگاه، تامین تجهیزات و مصالح نیز انجام گرفته و پس از سه سال رکود، این طرح دوباره فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به پروژه راه آهن کرمانشاه - خسروی تخصیص یافت

600 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به پروژه راه آهن کرمانشاه - خسروی تخصیص یافت