مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-09اقتصادي

قیمت مرغ در همدان 64 هزارتومان شد


رییس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ گرم 63 هزار تومان اعلام شده است، گفت: قیمت مرغ به ثبات رسیده و در حال حاضر به قیمت 64 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

- داریوش سرحدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بعدازظهر حتی به 62 و 61 هزار تومان هم می رسد، اظهارکرد: پیک کاهش جوجه ریزی را گذراندیم و از این به بعد افزایش تولید را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه براساس گزارشات جوجه ریزی افزایش تولید را داریم، تصریح کرد: در حال حاضر استان توان کشتار روزانه بیش از 100 تن را دارد که جوابگوی استان خواهد بود و آمادگی صدور مجوز برای خروج مرغ مازاد به استانهای همجوار را داریم.

سرحدی با اشاره به اینکه تا پایان آبان جوجه ‍ریزی استان مرز دو میلیون را رد خواهد کرد، یادآور شد: جوجه ریزی آبان آمار خوبی بوده و تا پایان آبان مرز دو مکیلیون قطعه را رد می کند که بیش از نیاز ساتان است.

رییس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره قیمت تخم مرغ نیز افزود: قیمت مصوب تخم مرغ 39هزار و 800 تومان درب مرغداری است اما در همدان وقتی از عمده فروشی به سمت خرده فروشی می‎رود به صورت دانه ای عرضه می شود که نیاز به نظارت بیشتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ در همدان 64 هزارتومان شد

قیمت مرغ در همدان 64 هزارتومان شد