مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-09بين الملل

سفیر روسیه: تعاملات سیاسی با آمریکا تقریبا فلج شده است


سفیر روسیه در واشنگتن با بیان اینکه گفتگوهای سیاسی و همکاری ها با آمریکا حتی در موضوعات مورد انتفاع دو طرف هم از بین رفته، گفت کارکنان سفارت روسیه نیز تهدید می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا امروز (چهارشنبه) گفت تعاملات سیاسی واشنگتن و مسکو تقریبا فلج شده است.

آنتونوف در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک ، توضیح داد: گفتگوهای سیاسی بین روسیه و ایالات متحده تقریباً فلج شده و همکاری های دوجانبه حتی در موضوعات مشترک نیز از بین رفته است .

وی با بیان اینکه طرف آمریکایی تماس هیأت دیپلماتیک روسیه با نهادهای اجرایی این کشور را قطع کرده، اظهار داشت: روسیه معتقد است که حفظ کانال های ارتباطی با ایالات متحده برای جلوگیری از تقابل با پیامدهای غیرقابل پیش بینی، مهم است .

این دیپلمات روس درباره دخالت های آمریکا در جنگ اوکراین تصریح کرد: مرکز تصمیم گیری درباره سرنوشت اوکراین خارج از مرزهای این کشور است و این موضوع زمانی برملا شد که کی یف توافقات با روسیه را لغو کرد .

به نوشته اسپوتنیک، آنتونوف ادعاهای مقامات آمریکایی درباره نزدیک شدن به آخرالزمان و جنگی جهانی را بی اساس توصیف کرده و هدف ) پایان پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر روسیه: تعاملات سیاسی با آمریکا تقریبا فلج شده است

سفیر روسیه: تعاملات سیاسی با آمریکا تقریبا فلج شده است