مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-09ورزشي

تناقض گویی فدراسیون فوتبال «شهره» شد/ موسوی از کجا حمایت می شود؟


پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رییسه این فدراسیون، پاسخ های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده های او اظهار بی اطلاعی کرد! - پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رییسه این فدراسیون، پاسخ های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده های او اظهار بی اطلاعی کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال که هفته گذشته برگزار شد، اتفاق عجیبی رخ داد.

شهره موسوی نایب رییس بانوان این فدراسیون که به دلیل داشتن پرونده های مالی و سابقه بازداشت مدتی از فدراسیون دور بود، مجددا در جلسه هیات رییسه شرکت کرد تا بار دیگر نگاه ها به سمت او بچرخد.

موسوی در زمان ریاست شهاب الدین عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، از سوی مجمع این فدراسیون به عنوان نایب رییس بانوان و عضو هیات رییسه انتخاب شد.

در مدت زمان حضور موسوی در فدراسیون، خبرهای مختلفی از پرونده های مالی او و همسرش منتشر می شد.

سرانجام در فروردین ماه 1401 بود که خبر بازداشت موسوی رسانه ای شد تا تمام گمانه زنی ها در خصوص او، رنگ واقعیت به خود بگیرد.

در زمان بازداشت موسوی، هیات رییسه فدراسیون فوتبال در غیاب او تشکیل جلسه می داد و حتی چند بار عنوان شد او به صورت مجازی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض گویی فدراسیون فوتبال «شهره» شد/ موسوی از کجا حمایت می شود؟

تناقض گویی فدراسیون فوتبال «شهره» شد/ موسوی از کجا حمایت می شود؟