مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-09حوادث

دستگیری شش متهم فضای مجازی در اردستان


فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری شش متهم فضای مجازی و کشف 100 میلیون ریال کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

- مصطفی صادق زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با جرائم فضای مجازی مراتب تخلف افرادی در این فضا در دستور کار پلیس فتا شهرستان اردستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان با هماهنگی مقام قضایی، تعداد شش نفر متهم را با عناوین مختلف دستگیر کردند که جرائم این افراد شامل هتک حیثیت و سوءاستفاده از هویت دیگران با ایجاد پیج جعلی در اینستاگرام، نشر اکاذیب به منظور تشویش اذهان عمومی، راه اندازی سایت قمار اینترنتی، برداشت غیرمجاز از کارت های بانکی افراد و کلاهبرداری رایانه بود که توسط همکاران ما دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اضافه کرد: همچنین در اجرای این طرح مبلغ یکصد میلیون ریال وجه که توسط فرد کلاهبردار از حساب یک شهروند برداشت شده بود با هماهنگی مقام قضایی توسط پلیس فتا شهرستان به حساب شخص مالباخته برگشت داده شد.

صادق زاده گفت: بر اساس قانون جرائم رایانه ای، هر گاه شخصی از طریق سیستم رایانه ای یا مخابراتی فیلم، تصویر، صوت و اسرار خصوصی یا خانوادگی دیگران را بدون رضایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شش متهم فضای مجازی در اردستان

دستگیری شش متهم فضای مجازی در اردستان