مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-09حوادث

کشف 3 تن مواد مخدر در استان سمنان/ 5 سارق دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در شش ماه اول سال، سه تن مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: روز گذشته طی مراسمی یک هزار و 150 کیلوگرم از این مواد مخدر، - امحا شد.

سردار عبدالله حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه ناجا عزم جدی در برابر سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر دارد، تاکید کرد: در شش ماه ابتدای سال 1401 در استان سه تن مواد مخدر کشف و با متخلفان بدون مماشات برخورد شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 115 کیلوگرم انواع مواد مخدر روز گذشته در پارک کوهستان سمنان امحا شد، افزود: دستگیری بانک های قاچاق مواد مخدر و پاک سازی مناطق آلوده از مهمترین راهبردهای ناجا در برخورد با مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان و ساماندهی معتادان متجاهر از دیگر اقداماتی است که در برابر مواد مخدر در استان صورت گرفته است، گفت: پلیس در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ عزم راسخ دارد حسنی همچنین از دستگیری به سارق در گرمسار خبر داد و گفت: این افراد به 11 مورد سرقت دریچه فاضلاب در گرمسار اعتراف کردند وی با بیان اینکه گشت های محسوس و نامحسوس و همچنین تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی منجر به کشف هویت این سارقان شد، تاکید کرد: پس از شناسایی دو نفر از سارقان با هماهنگی قضایی، طی یک عملیات غافل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 تن مواد مخدر در استان سمنان/ 5 سارق دستگیر شدند

کشف 3 تن مواد مخدر در استان سمنان/ 5 سارق دستگیر شدند