مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-09سياسي

بررسی دو فوریت طرح اعطای وام ازدواج به یک میلیون زوج جوان ایرانی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرح اصلاح قانون حمایت از خانواده را به منظور حل موانع قانونی دریافت وام ازدواج، به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 18 آبان ماه) در نشست علنی مجلس در جریان رسیدگی به تقاضای دو فوریت طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را با 170 رأی موافق، 35 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 225 رأی در به تصویب رساندند.

دهنوی: پرداخت وام ازدواج مشکل منابع مالی ندارد محسن دهنوی عضو هیئت رییسه مجلس شوری اسلامی و نماینده متقاضی دو فوریت طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: با پیگیری مجلس وام ازدواج برای زوج 25 سال به 150 میلیون تومان افزایش پیدا کرد که با تورم افسارگسیخته این رقم قابل توجه نیست با این حال سال گذشته تنها 30 درصد از جمعیت هدف توانستند وام ازدواج دریافت کنند.

وی ادامه داد: تعدادی از جوانان کشور به دلیل موانع قانونی چون بدهی مالیاتی، بدهی به افراد و مشمولین غایب نظام وظیفه امکان دریافت وام ازدواج را نداشتند، جمعیت بالغ بر یک میلیون نفر از این تسهیلات برخوردار نمی شوند؛ بنابراین در تلاش هستیم مسئله این جوانان را حل کنیم و لازم است بدانید که مشکل منابع مالی ندارد و صرفاً باید موانع قانونی برطرف شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دو فوریت طرح اعطای وام ازدواج به یک میلیون زوج جوان ایرانی

بررسی دو فوریت طرح اعطای وام ازدواج به یک میلیون زوج جوان ایرانی