مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-09سياسي

برگزاری رویداد «سهم من در حفاظت از منابع آب» در قزوین


مسئول برگزاری استارت آپ «سهم من در حفاظت از منابع آب» در قزوین گفت: هدف از برگزاری این رویداد، توجه دادن صاحب نظران، ایده پردازان و مراکز علمی و دانشگاهی به این مقوله است که با چه روش ها و فناوری هایی می توان از منابع آب حفاظت کرد.

- ایسنا/قزوین مسئول برگزاری استارت آپ سهم من در حفاظت از منابع آب در قزوین گفت: هدف از برگزاری این رویداد، توجه دادن صاحب نظران، ایده پردازان و مراکز علمی و دانشگاهی به این مقوله است که با چه روش ها و فناوری هایی می توان از منابع آب حفاظت کرد.

زین العابدین رستمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهداف برگزاری رویداد استارت آپ ویکندی با موضوع سهم من در حفاظت از منابع آب اظهار کرد: با توجه به کمبود شدید آب در کشور و به تبع استان قزوین و همچنین قرار گرفتن قزوین در کمربند خشک منطقه، هدف از برگزاری این رویداد استارت آپی، توجه دادن صاحب نظران، ایده پردازان و مراکز علمی و دانشگاهی به این مقوله است که با چه روش ها و فناوری هایی می توان از منابع آب حفاظت کرد.

وی گفت: این رویداد سهم من در حفاظت از منابع آب فراخوان عمومی شده تا دانشجویان، معلمان، نخبگان، دانش آموختگان، اساتید، دبیران و صنعتگران هر یک با توجه به دانش و تجربیات خود، ایده هایی را برای حل مشکل آب در استان ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد «سهم من در حفاظت از منابع آب» در قزوین

برگزاری رویداد «سهم من در حفاظت از منابع آب» در قزوین