مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-09دانش

دانشمندان برای ارتباط با فرازمینی ها آماده می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دیجیاتو، اگر فرازمینی ها همین امروز برای ما پیامی ارسال کنند، بشر چطور باید به آن جواب دهد؟ پاسخ این سوال در حال حاضر مشخص نیست و به همین خاطر پژوهشگران پروژه ای را شروع کرده اند تا پروتکل یا شیوه نامه .

- گروهی از دانشمندان در تلاش برای ایجاد شیوه نامه های جدیدی هستند که در صورت تماس فرازمینی ها به ما کمک می کنند با آن ها ارتباط بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دیجیاتو، اگر فرازمینی ها همین امروز برای ما پیامی ارسال کنند، بشر چطور باید به آن جواب دهد؟ پاسخ این سوال در حال حاضر مشخص نیست و به همین خاطر پژوهشگران پروژه ای را شروع کرده اند تا پروتکل یا شیوه نامه ای برای ارتباط با بیگانگان فضایی بسازند.

تیمی از متخصصان سیاست گذاری و دانشمندان با هم وارد همکاری شده اند تا برای اولین بار در 35 سال اخیر مجموعه ای از قواعد را برای سراسر جهان تعیین کنند تا در صورت برقراری ارتباط از سوی فرازمینی ها، بدانیم که چگونه باید پاسخ آن ها را بدهیم.

جان الیوت ، دانشمند کامپیوتر از دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند که هماهنگ کننده نهادی میان رشته ای برای تنظیم این شیوه نامه است، می گوید تیم آن ها به فراتر از اثر کشف فرازمینی ها بر بشریت نگاه می کند و به دنبال پاسخ این سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان برای ارتباط با فرازمینی ها آماده می شوند

دانشمندان برای ارتباط با فرازمینی ها آماده می شوند