مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-09اقتصادي

برندگان جشنواره اصناف بانک تجارت و ایران کیش، خود را شناختند


برندگان نخستین جشنواره ویژه اصناف بانک تجارت و ایران کیش مشخص شدند.

- برندگان نخستین جشنواره ویژه اصناف بانک تجارت و ایران کیش مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، این جشنواره به منظور تعامل هر چه بیشتر با مشتریان حوزه کسب و کار و صنوف برگزار و تا پایان مهرماه ادامه داشت.

در جشنواره اصناف بانک تجارت و ایران کیش مشتریان بخش اصناف برای شرکت در قرعه کشی جایزه ویژه باید 1000 امتیاز و برای ورود به قرعه کشی سایر جوایز ارزنده این جشنواره حداقل 200 امتیاز کسب می کردند.

افتتاح حساب در بانک تجارت، داشتن تراکنش کارتخوان فروشگاهی در ماه، انجام تراکنش همراه بانک و تراکنش اینترنت بانک، مشتریان دارای دسته چک، میانگین موجودی حساب متصل به کارتخوان فروشگاهی، تراکنش خرید کارتخوان فروشگاهی هر یک برای مشتریان امتیاز خود را داشت.

جوایز برندگان ویژه این جشنواره که حداقل هزار امتیاز کسب کرده بودند، 10 کمک هزینه سفر به جام جهانی قطر، 5 دوچرخه ثابت، 5 تردمیل و 30 دستگاه دوچرخه و برندگان 200 امتیازی این جشنواره هزار جایزه 10 میلیون ریالی بود.

وجود بیش از 3 میلیون واحد صنفی در کشور، بانک تجارت را در کنار ایران کیش بر آن داشت تا از سال گذشته با ایجاد اداره بانکداری اصناف نگاه ویژه ای را به این بخش معطوف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان جشنواره اصناف بانک تجارت و ایران کیش، خود را شناختند

برندگان جشنواره اصناف بانک تجارت و ایران کیش، خود را شناختند