مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-09پزشكي

توصیه هایی برای پیشگیری و درمان آنفلوانزا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حمید عمادی روز چهارشنبه افزود: مبتلایان به آنفلوآنزا از خود درمانی بویژه بخور دادن با گونه های گیاهی مانند بابونه، - متخصص بیماری های عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بخور دادن تاثیر چندانی در بهبودی مبتلایان آنفلوآنزا ندارد، گفت: این کار باعث انتشار ویروس آنفلوآنزا شده و بهبودی چندانی حاصل نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حمید عمادی روز چهارشنبه افزود: مبتلایان به آنفلوآنزا از خود درمانی بویژه بخور دادن با گونه های گیاهی مانند بابونه، جوش شیرین و .

خودداری کنند، زیرا این کار باعث انتشار ویروس شده و بهبودی چندانی حاصل نمی شود.

وزارت بهداشت داروی تامیفلو وارد کند وی تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل گران شدن مواد اولیه دارو، صنایع داروسازی کشور داروی تامیفلو را تولید نمی کنند و کمبود آن در داروخانه بسیار مشهود بوده، در حالیکه مبتلایان به آنفلوآنزا نیاز شدید به این دارو دارند تا سریعتر بهبود یابند.

شربت آزیترومایسین یک آنتی بیوتیک پرمصرف بوده، تاثیری در بهبودی آنفلوآنزا ندارد و بهتر است وزارت بهداشت به جای وارد کردن یا تولید این شربت، داروی تامیفلو را در بازار دارویی عرضه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای پیشگیری و درمان آنفلوانزا

توصیه هایی برای پیشگیری و درمان آنفلوانزا