مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-09اقتصادي

احداث و تعمیر 257 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تربت جام


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: برای خرید، احداث و تعمیر 257 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تربت جام 13 میلیارد و 80 میلیون تومان پرداخت شده است.

- تربت جام ـ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: برای خرید، احداث و تعمیر 257 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تربت جام 13 میلیارد و 80 میلیون تومان پرداخت شده است.

قاسم دهقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال، برای خرید، احداث و تعمیر 257 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 80 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: این نهاد در زمینه کمک به احداث و تکمیل واحد مسکونی 51 مورد خدمت، در زمینه تعمیرات 126 مورد خدمت و در زمینه خرید 80 مورد خدمت که جمعاً به ارزش 13 میلیارد و 800 میلیون تومان به خانواده های تحت حمایت ارائه داده است.

وی افزود: ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از ارکان مهم توانمند سازی خانواده های تحت حمایت از برنامه های اصلی و مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده که با هدف سرعت بخشی و تسهیل گری در مسیر توانمندسازی به جامعه هدف این نهاد عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و تعمیر 257 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تربت جام

احداث و تعمیر 257 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تربت جام