مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-09پزشكي

سمپوزیوم چالش های موجود در درمان های کمک باروری


مرکز تحقیقات پزشکی تولید مثل پژوهشگاه رویان، دو سمپوزیوم چالش های موجود در درمان های کمک باروری و حمایت فاز لوتئال در بیماران نابارور را با امتیاز بازآموزی در آذرماه برگزار می کند.

- مرکز تحقیقات پزشکی تولید مثل پژوهشگاه رویان، دو سمپوزیوم "چالش های موجود در درمان های کمک باروری" و "حمایت فاز لوتئال در بیماران نابارور" را با امتیاز بازآموزی در آذرماه برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمپوزیوم چالش های موجود در درمان های کمک باروری روز پنجشنبه 3 آذر 1401 از ساعت 8:30 تا 11:30 برگزار خواهد شد.

دکتر مهری مشایخی، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی و عضو هیئت علمی و استادیار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، دبیر علمی این سمپوزیوم است.

ارتقاء دانش و تبادل نظر بین المللی درخصوص برخی از موضوعات چالش برانگیز در سیکل های درمان ناباروری در زنان؛ ارتقاء دانش و تبادل نظر در زمینه های استراتژی های جدید: جنبه های اساسی در درمان ناباروری برای درمان ناباروری در بیماران با تشخیص رزرو تخمدانی کاهش یافته - برای درمان ناباروری در بیماران با سندرم تخمدان پلی کیستیک - برای درمان ناباروری در بیماران با شکست مکرر لانه گزینی؛ مدیریت درمان ناباروری مرتبط با اندومتریوز: ملاحظات و گزینه های درمانی - برای درمان ناباروری در بیماران با تشخیص آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمپوزیوم چالش های موجود در درمان های کمک باروری

سمپوزیوم چالش های موجود در درمان های کمک باروری