مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-09سياسي

جشنواره ملی عکس زعفران در تربت حیدریه آغاز شد


دبیر هفتمین جشنواره عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه گفت: هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران با حضور عکاسانی ایرانی و خارجی در شهرهای تربت حیدریه و زاوه فعالیت خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عمرانی شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل رباط لاری برگزار شد، هدف این رویداد هنری فرهنگی را معرفی خراسان بزرگ به عنوان بزرگترین تولید کننده محصول راهبردی زعفران در جهان و نیز کمک به سرانه مصرف زعفران اعلام کرد.

دبیر هفتمین جشنواره عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه گفت: با توجه به استقبال هنرمندان عکاس از سراسر کشور هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هفتمین دوره از جشنواره ملی عکس زعفران با حضور هنرمندان عکاس سراسر ایران که می توانند در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی در این جشنواره ملی حضور یابند.

عمرانی با اشاره به گاه شماره جشنواره بیان کرد: هجدهم تا ظهر نوزدهم آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار از سوی دبیرخانه در نظر گرفته شده و نوزدهم آبان نیز داوری آثار انجام می شود.

دبیر هفتمین جشنواره عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه تصریح کرد: محمد ستاری، محمدرضا شریف زاده، ناصر محمدی و عادل عزیزی داوری این دوره از جشنواره ملی زعفران را بر عهده خواهند داشت و بیستم آبان نفرات برگزیده از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی عکس زعفران در تربت حیدریه آغاز شد

جشنواره ملی عکس زعفران در تربت حیدریه آغاز شد