مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-09اقتصادي

طرح هادی تمامی روستاهای آذربایجان غربی تهیه شده است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: طرح هادی در تمامی 2 هزار و 168 روستای دارای جمعیت بالای 20 خانوار آذربایجان غربی تهیه شده است.

- جعفر برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازنگری طرح هادی در برخی از روستاها اظهار کرد: بر اساس تغییرات فیزیکی و نیازمندی های روستاها، دریک سال بازنگری طرح هادی 179 روستا نیز به اتمام رسیده است.

وی با تاکید بر اجرا و عملیاتی کردن طرح هادی روستایی در برخی از مناطق، افزود: با اجرای این طرح، هدایت هدفمند توسعه کالبدی و فیزیکی روستا محقق و در یک سال عملیات اجرای طرح هادی در 230 روستا به اتمام رسید.

برزگر طرح هادی را مهم ترین سند رسمی و قانونی توسعه و عمران روستاها در کشور دانست و ادامه داد: این طرح در واقع طرحی است که وظیفه ساماندهی و اصلاح بافت کالبدی موجود و همچنین میزان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف را تعیین و عملکردهایی همچون مسکونی، تولیدی، تجاری، کشاورزی، تأسیسات و تجهیزات و نیازمندی های عمومی روستا را مشخص می کند.

وی تاکید کرد: این امر در قالب مصوبات طرح های ساماندهی فضا و سکونت گاه های روستایی یا طرح های جامع ناحیه انجام می شود.

برزگر مهمترین هدف اجرای طرح هادی در روستاها را افزایش راندمان کار روستاییان، بهبود کیفیت و رفاه سطح زندگی در روستاها دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی تمامی روستاهای آذربایجان غربی تهیه شده است

طرح هادی تمامی روستاهای آذربایجان غربی تهیه شده است