مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-09اجتماعي

23 هزار معلم البرز مشمول طرح رتبه بندی می شوند


معاون اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، گفت: 23 هزار معلم استان البرز مشمول قانون نظام رتبه بندی می شوند که از این تعداد 21 هزار و 500 نفر خوداظهاری رتبه بندی خود را تأیید کرده اند.

- رحمان درکی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه در 15 روز گذشته اقدامات معلمان و یا داشتن مشکل در ابلاغ کاری هنوز انجام نشده است که این موارد در آموزش و پرورش استان البرز در حال پیگیری است زیرا تمام تلاش ما بر این است که تمام گروه های ذینفع تحت پوشش رتبه بندی معلمان قرار گیرد.

وی ضمن تأکید بر اینکه تا می توانیم باید کمک کنیم تا معلمی در استان البرز از طرح رتبه بندی معلمان جا نماند، یادآور شد: نظام رتبه بندی دارای شش گام است که هر کدام در تعیین رتبه معلمان مهم است.

لذا، در انجام فرآیند کار در کنار سرعت بخشی به کارها باید دقت لازم را در فرصت زمانی محدودی که در اختیار داریم، داشته باشیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: بخشنامه تشکیل کارگروه های رتبه بندی معلمان به نواحی و مناطق استان ارسال شده است تا با فعال شدن این کارگروه ها از ظرفیت های موجود استفاده شود و مدیران مدارس و عوامل تأثیرگذار نیز به فرآیند اجرای رتبه بندی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار معلم البرز مشمول طرح رتبه بندی می شوند

23 هزار معلم البرز مشمول طرح رتبه بندی می شوند