مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-09اقتصادي

کمک 158 میلیارد تومانی مردم البرز به نیازمندان


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز گفت: خیرین البرزی 87 میلیارد تومان صدقه و 71 میلیارد تومان در قالب کمک طرح های مبتنی بر نیاز در جهت رفع نیازمندان به کمیته امداد پرداخت کردند.

- امید نجفی فرد در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمک های مبتنی بر نیاز خیران در امور محرومان هزینه می شود، گفت: کمک های مبتنی بر نیاز جمع آوری شده در درون استان صرف رسیدگی به امر مددجویان در قالب پرداخت جهیزیه، کمک های درمان، پرداخت وام قرض الحسنه، ایجاد اشتغال، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان می شود که در رفع فقر و نیازهای مددجویان بسیار مؤثر و مفید بوده است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز با تأکید بر اینکه، کمک های جمع آوری شده از صندوق های صدقات مطابق جدول سهم بندی نیازمندان هزینه می شود، گفت: هم اکنون حدود 150000 صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که 145000 صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع های تجاری و مدارس نصب شده اند.

نجفی فرد افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون خیرین البرزی 87 میلیارد تومان صدقه و 71 میلیارد تومان در قالب کمک طرح های مبتنی بر نیاز در جهت رفع نیازهای شناسایی شده خانوارهای مورد حمایت به کمیته امداد پرداخت کردند وی بابیان اینکه در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 158 میلیارد تومانی مردم البرز به نیازمندان

کمک 158 میلیارد تومانی مردم البرز به نیازمندان