مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-09اجتماعي

صدور و تمدید 9 هزار کارت هوشمند رانندگان در خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 9 هزار و 555 کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل ونقل کالا و مسافر در خراسان شمالی طی 7 ماه گذشته صادر و تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد،صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: 9 هزار و 555 کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل ونقل کالا و مسافر در خراسان شمالی طی 7 ماه گذشته صادر و تمدید شد.

وی گفت: در این بازه زمانی هزار و 386 کارت هوشمند رانندگان در بخش مسافری، 8 هزار و 102 کارت هوشمند رانندگان در بخش باری و 67 کارت هوشمند رانندگان نیز در بخش وانت بار صادر و تمدید شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: استفاده از بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان دارای کارت هوشمند، امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت های جعلی، گردش کار تقلبی و ثبت تخلفات رانندگان از جمله مزایای کارت هوشمند است.

وی بیان داشت: همچنین در این مدت 4 هزار و 495 کارت هوشمند برای ناوگان بخش باری، 3 هزار و 196 کارت هوشمند برای وانت بار و 797 کارت هوشمند برای ناوگان بخش مسافری صادر و تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تمدید 9 هزار کارت هوشمند رانندگان در خراسان شمالی

صدور و تمدید 9 هزار کارت هوشمند رانندگان در خراسان شمالی