مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-09سياسي

کاهش ولادت و ازدواج طی 10 سال اخیر در آبیک


در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبیک از میزان کاهش ولادت و ازدواج و افزایش مرگ و میر و طلاق و 30 درصد نیازهای پلیسی مردم این شهرستان در قالب نزاع و درگیری سخن به میان آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبیک در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در این جلسه گفت: از فرماندار شهرستان آبیک درخواست می شود یکی از معاونین خود را در خصوص ساماندهی اعتبارات فرهنگی تعیین کنند تا در جای خود هزینه شود.

وی بر راه اندازی جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرهای قشلاق، زیاران و خاکعلی تاکید کرد و افزود: با برنامه ریزی و داشتن برنامه های فرهنگی می توان در این شهرها گام های موثری برداشت.

خسته شدن مردم از دین حرف گزافی است سرهنگ مهدی صادق پور در این جلسه اظهار کرد: تمام نظام سلطه راهپیمایی 13 آبان امسال بیشتر مردم شرکت کرده بودند و دانش آموزان کمتر حضور داشتند.

این مسئول نظامی تصریح کرد: اینکه پول از شهرداری گرفته شود و در مدارس برنامه ای اجرا و جایزه داده شود مانند قرص مسکن است و نیاز است مسئولان در مدارس حضور یابند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک افزود: در اغتشاش اخیر دو مصدوم داشتیم که یک نفر تا مرز شهادت رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ولادت و ازدواج طی 10 سال اخیر در آبیک

کاهش ولادت و ازدواج طی 10 سال اخیر در آبیک