مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-09اقتصادي

ممانعت از ورود 12 هزار تن پسماند حجیم به مرکز آرادکوه


معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند از بازیافت 12 هزار تن پسماند حجیم و جلوگیری از ورود آن ها به مرکز آرادکوه از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شادی مالکی با ابراز خرسندی از استقبال شهروندان از روش های نوین دریافت پسماند خشک و بهبود وضع مراکز ثابت جمع آوری و خرید پسماند خشک گفت: ادارات مدیریت پسماند مناطق زیرساخت های لازم را برای اجرای طرح تفکیک در شهرک ها، مجتمع های مسکونی، ساختمان های اداری، آموزشی، مذهبی و مراکز صنفی فراهم کرده و برنامه ریزی لازم را در زمینه تخلیه مستمر و به موقع مخازن توزیعی انجام می دهند.

مرکزنگهداری زباله معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند افزود: 4749 مبدا تولید پسماند از مراکز مسکونی کم واحد، مجتمع مسکونی بالای 50 واحد و شهرک های محصور، مراکز اداری، آموزشی و مذهبی با انجام تمهیدات لازم، مدیریت ذخیره سازی را برعهده گرفته اند و همچنین در بیش از 15 هزار واحد صنفی و 19 شهرک موجود در پایتخت نیز این طرح اجرا شده است.

شادی مالکی در ادامه با اشاره به تولید روزانه حدود 5500 تن مواد زائد در شهر تهران گفت: در میان این دورریزها، فلزات باارزش، ظروف شیشه ای قابل استفاده، کاغذ، پلاستیک قابل بازیافت و مواد ارزشمند قابل بازیافتی هستند که تلاش مدیریت شهری بر این است با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از ورود 12 هزار تن پسماند حجیم به مرکز آرادکوه

ممانعت از ورود 12 هزار تن پسماند حجیم به مرکز آرادکوه