مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-09ورزشي

مسؤولان استانی پشتیبان هیأت های ورزشی هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سیاست ها باید توسط هیات های ورزشی تعیین شود، افراد متخصص در هر رشته به خوبی می دانند که به چه شکل رشته خود را مدیریت کنند و وظیفه مسئول اجرایی پشتیبانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین تجلیل از افتخارآفرینان استان اصفهان در سومین دوره المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور اظهار داشت: 52 هیات ورزشی در استان داریم، 320 ورزشکار موفق به کسب 90 مدال شدند، ما از کنار برخی اعداد به راحتی عبور می کنیم، خطاب به شما ورزشکاران عزیز می گویم یادتان نرود فرزند پدر و مادری هستید که شما را از هیچ به این جایگاه رساندند.

  وی افزود: ورزشکاران عزیز به ریشه و اصل خود توجه کنید، از پدران و مادران این ورزشکاران و افتخار آفرینان تشکر می کنیم، اگر همراهی خانواده ها نبود، محال بود استعدادی به وجود بیاید و این مراسم نشان می دهد بچه های ما در کنار تحصیل می توانند ورزشکاران خوبی باشند.

  جان نثاری با بیان اینکه ای کاش اسامی این افتخارآفرینان ثبت شود تا 20 سال دیگر ببینیم به چه مدارجی خواهند رسید،گفت: خطاب به مسوولین ورزش اصفهان می گویم شما با 320 ورزشکار موفق به کسب 90 مدال شدید، اگر ده ها هزار ورزشکار پرورش دهید، تصور کنید چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان استانی پشتیبان هیأت های ورزشی هستند

مسؤولان استانی پشتیبان هیأت های ورزشی هستند