مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 07:452022-11-09اجتماعي

ساماندهی 17500 معتاد متجاهر از ابتدای آغاز به کار قرارگاه اجتماعی


از ابتدای آغاز به کار قرارگاه اجتماعی تاکنون، 17 هزار و 500 معتاد متجاهر در پایتخت ساماندهی و در مراکز ماده 16 پذیرش شده اند.

- عبدالمطهر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: مدیریت شهری فعلی در حوزه آسیب های اجتماعی به خصوص ساماندهی معتادان متجاهر خود را موظف می داند که ورود داشته باشد و فراتر از آنچه که قانون وضع کرده عمل کند.

معتادان متجاهر یک آسیب مشهود در خیابان هاست که جلوی چشم مردم هستند و در کنار این معضل مسائل دیگری مانند مسائل اخلاقی، سرقت و… مشکلات ایجاد می شود.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری می توانست در این حوزه مسئولیتی را برعهده نگیرد، ادامه داد: ظرف 6 ماه 5 هزار ظرفیت توسط فقط شهرداری تهران ایجاد شد که این میزان بیش از نیمی از کمبودهایی که در این زمینه وجود داشت را مرتفع می سازد و 2500 ظرفیت دیگر تا پایان سال ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تهران 9 هزار ظرفیت برای ساماندهی معتادان متجاهر نیاز داشت و قرار است 4 هزار ظرفیت دیگر توسط دستگاه های مختلف تأمین شود، افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در قرارگاه اجتماعی پلیس، سازمان زندان ها، بهزیستی و سپاه قرار شد ظرفیت های موجودشان را افزایش دهند تا این چهار هزار کمبود باقی مانده هر چه زودتر جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 17500 معتاد متجاهر از ابتدای آغاز به کار قرارگاه اجتماعی

ساماندهی 17500 معتاد متجاهر از ابتدای آغاز به کار قرارگاه اجتماعی