مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 07:202022-11-09سياسي

جهاد تبیین، فرهنگ سازی و مردم یاری سه وظیفه اصلی پدافند غیر عامل


معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: جهاد تبیین، فرهنگ سازی و مردم داری و مردم یاری سه وظیفه اصلی پدافند غیر عامل در مقابله با هجمه های دشمنان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: جهاد تبیین، فرهنگ سازی و مردم داری و مردم یاری سه وظیفه اصلی پدافند غیر عامل در مقابله با هجمه های دشمنان است.

سردار رسول رحیمی در آیین افتتاحیه انجمن علمی پدافند غیرعامل شعبه سیستان و بلوچستان افزود: با آغاز به کار انجمن علمی پدافند غیر عامل در استان امید است که این استان در بحث دفاع بدون اسلحه یا همان پدافند غیر عامل بتواند پیشرو و پیش قدم باشد.

وی ادامه داد: آغاز به کار انجمن علمی پدافند غیر عامل سیستان و بلوچستان که با مجوز سازمان پدافند و انجمن علمی ایران که در زهدان انجام شد کمک به حفظ و دستاوردهای استان، حفظ زیرساخت های استان و حفظ و تداوم فعالیت ها و کارکردهای استان است.

رحیمی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و آموزش پدافند غیرعامل باید در راس فعالیت ها قرارگیرد بیان کرد: در شرایط حال حاضر و با توجه به گستردگی حوزه تهدیدات ، مشارکت همگانی و همکاری دستگاه های اجرایی در جهت هم افزایی، پیشبرد اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل از ضروریات است که باید به آن توجه ویژه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین، فرهنگ سازی و مردم یاری سه وظیفه اصلی پدافند غیر عامل

جهاد تبیین، فرهنگ سازی و مردم یاری سه وظیفه اصلی پدافند غیر عامل