مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 06:452022-11-09سياسي

زنی که از هولناک ترین بحران ها رؤیا می آفرید


علی اصغر سیدآبادی، مهم ترین وجه شخصیتی توران میرهادی را آفرینش امید و رؤیا در هولناک ترین زمان ها و بحران ها می داند و می گوید، میرهادی همیشه کاری برای انجام دادن داشته، - همشه امیدی را آفریده و از آن محافظت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توران میرهادی، استاد ادبیات کودکان، نویسنده، متخصص آموزش و پرورش و یکی از شخصیت های تاثیرگذار فرهنگی که بیش از 60 سال در گستره آموزش و پرورش و ادبیات کودکان کوشید، 6 سال می شود (هجدهم آبان ماه 1395) که دیگر در بین ما نیست اما اندیشه هایش، نگاهش به انسان و دغدغه اش درباره آموزش کودکان در جامعه هنوز زنده است؛ همکارانش به دنبال آرمان های توران خانم هستند.

او همچنین یکی از بنیان گذاران شورای کتاب کودک بود و از 1358 خورشیدی تا اواخر عمرش سرپرستی تدوین و تالیف فرهنگ نامه کودکان و نوجوانان را هم برعهده داشت.

خودش در جایی می گوید: طی بیش از نیم قرن گذشته در سه زمینه کار کرده ام آموزش و پرورش، ادبیات کودکان و کتاب مرجع اختصاصی کودکان و نوجوانان؛ یعنی فرهنگنامه.

در هر سه زمینه گرچه به ابعاد جهانی کار نیز نظر داشته ام ولی هدف اصلی من خدمت به کودکان و نوجوانان این سرزمین بوده و هست .

من معتقدم که جمع کار را پیش می برد نه فرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنی که از هولناک ترین بحران ها رؤیا می آفرید

زنی که از هولناک ترین بحران ها رؤیا می آفرید