مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 06:452022-11-09فرهنگي

«شراره» هایی که جنگ برایشان تمام نشده است/ قصه یک ظلم علیه زنان


محمدمهدی خاتمی کارگردان نمایش «شراره» عنوان کرد این اثر نمایشی درباره زنانی است که درگیر تبعات جنگ هستند و با وجود گذشت سال ها از این اتفاق همچنان جنگ برایشان تمام نشده است.

- محمدمهدی خاتمی کارگردان نمایش شراره عنوان کرد این اثر نمایشی درباره زنانی است که درگیر تبعات جنگ هستند و با وجود گذشت سال ها از این اتفاق همچنان جنگ برایشان تمام نشده است.

محمدمهدی خاتمی نویسنده و کارگردان نمایش شراره که این روزها در تالار سایه روی صحنه است درباره میزان استقبال مخاطبان از اثر نمایشی در شرایط کنونی به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه امکانی برای تبلیغات نمایش در فضای مجازی وجود ندارد و تنها بنا را بر این گذاشتیم که تماشاگرانی که کار را می بینند برایمان تبلیغ کنند که از این کار ناراضی هم نیستیم و در طول مدتی که از اجرای نمایش گذشته هر شب حدود 30-40 مخاطب داشتیم که البته بخشی از آنها مهمان بودند.

در واقع با توجه به شرایطی که وجود دارد این میزان از تماشاگر راضی کننده است چون محیط تئاتر شهر و فضای پیرامونی آن به دلیل فضای ملتهبی که این روزها دارد باعث شده مخاطبان از دیدن تئاتر گریزان شوند و این ظلمی است که به گروه هایی که در حال اجرا هستند، وارد می شود و چاره ای هم نیست چون نمی توان تئاتر را تعطیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شراره» هایی که جنگ برایشان تمام نشده است/ قصه یک ظلم علیه زنان

«شراره» هایی که جنگ برایشان تمام نشده است/ قصه یک ظلم علیه زنان