مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:552022-11-08اجتماعي

اصلاح و حذف 57 نقطه پرتصادف در محورهای لرستان


رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اصلاح و حذف 57 نقطه پرتصادف در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان اجرایی شده است.

- سامان نعمتی، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حذف نقاط پرتصادف در ایمنی تردد وسایل نقلیه و حفظ جان کاربران جاده ای، با شناسایی نقاط اولویت دار در سراسر لرستان، اقدامات زودبازده برای اصلاح و حذف 57 نقطه دارای اولویت در دستور کار قرار گرفت.

وی به پروژه احداث زیرگذر رازان در محور خرم آباد - بروجرد اشاره کرد و گفت: این پروژه که در مسیر محور اصلی خرم آباد به مرکز کشور قرار دارد با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی اجرا شده است.

نعمتی با بیان اینکه پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد نیز 70 درصد پیشرفت دارد، بیان کرد: از دیگر پروژه های اصلاح نقاط پرتصادف استان می توان به اصلاح پیچ قبل از پل کشکان با احداث پل جدید، حذف پیچ گیلوران در محور خرم آباد - کوهدشت با تعریض محور و پیشرفت 100 درصد، تعریض، جداسازی و روکش آسفالت سه راهی نهاوند در محور بروجرد - ملایر، پیشرفت 100 درصدی حذف پیچ شرشره با تعریض محور کوهدشت - پل کشکان، پیشرفت 50 درصدی تعریض محور و روکش آسفالت محور روستایی کت کن گراب کوهدشت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و حذف 57 نقطه پرتصادف در محورهای لرستان

اصلاح و حذف 57 نقطه پرتصادف در محورهای لرستان