مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-08سياسي

هر دقیقه یک حمله سایبری در آذربایجان شرقی اتفاق می افتد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تراب محمدی روز سه شنبه در کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل برای فعالان رسانه ای و خبرنگاران استان، افزود: - تراب محمدی گفت: حملات سایبری طی ماه های اخیر افزایش یافته، به گونه ای که هر یک دقیقه یک حمله سایبری در استان اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، تراب محمدی روز سه شنبه در کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل برای فعالان رسانه ای و خبرنگاران استان، افزود: شاید این حملات برای قاطبه مردم قابل لمس و احساس نباشد، اما در هر حال این حملات صورت می گیرد که با آمادگی کامل در ادارات و سازمان های مختلف اغلب این حملات دفع و خنثی می شود.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده مدیریت پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در قالب قرارگاه های پنجگانه شامل کمیته سایبری، شیمیایی، پرتوی، زیستی و مردم محور سعی می شود تمامی حوزه های آسیب پذیر استان شناسایی و متناسب با نوع حملات نسبت به ایمن سازی آن ها اقدام شود.

محمدی وجود چندین کارخانه و واحد های صنعتی و تولیدی موارد شیمیایی در تبریز و آذربایجان شرقی را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اینکه راهکار های مقابله با حملات سایبری در این واحد ها روزانه تمرین و مورد رصد قرار می گیرد، یادآور شد: بر این اساس ضمن حفظ آمادگی زیرساخت های مربو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دقیقه یک حمله سایبری در آذربایجان شرقی اتفاق می افتد

هر دقیقه یک حمله سایبری در آذربایجان شرقی اتفاق می افتد