مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:202022-11-08حوادث

دستگیری عاملان قتل جوان 32 ساله تویسرکانی


فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از شناسایی و دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی عشایر این شهرستان که منجر به فوت یک جوان 32 ساله شد، خبر داد.

- سرهنگ رضا نوری افزود: عصر روز جمعه 13 آبان در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی بین عشایر ساکن در حوالی روستای سهام آباد از توابع شهرستان تویسرکان، بلافاصله عوامل گشت کلانتری 11 شهرستان در محل حاضر شدند که سه برادر به اکیپ گشت کلانتری مراجعه و اعلام کردند با پسر عموهای خود در محل درگیر شده اند.

وی ادامه داد: در تحقیقات و بررسی ها مشخص شد، یکی از عاملین درگیری که جوانی 32 ساله بوده با ضرب چاقو به شدت مجروح شده و بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان منتقل شد اما متأسفانه مضروب به علت شدت ضربات وارده در بیمارستان فوت کرد.

نوری اضافه کرد: با توجه به مجروح شدن سه نفر دیگر از عوامل درگیری و وخیم بودن حال یکی دیگر از مجروحین که برادر مقتول است و انتقال وی به همدان و حساسیت این موضوع ، با هماهنگی دادستان شهرستان برای پیشگیری از ادامه درگیری نزاع کنندگان، بلافاصله طرح احضار اجرا و ضمن آرام کردن و تحت کنترل قرار دادن اوضاع منطقه، با تشکیل و اعزام تیم های عملیاتی به محل و با شگردهای خاص پلیسی، در این راستا سه نفر از عوامل درگیری با هویت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان قتل جوان 32 ساله تویسرکانی

دستگیری عاملان قتل جوان 32 ساله تویسرکانی