مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-08سياسي

قم، میزبان یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی کبیری پور در نشست خبری برپایی یازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس که در سالن جلسات شهید فخری زاده ناحیه شهرستان قم برگزار شد، - سردار کبیری پور از برپایی یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری در آستانه کنگره ملی شهدای استان قم خبر داد و گفت: بیش از 6 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه از 19 آبان ماه تا 27 آبان ماه با حضور 90 ناشر ملی در 115 غرفه فروش، عرضه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی کبیری پور در نشست خبری برپایی یازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس که در سالن جلسات شهید فخری زاده ناحیه شهرستان قم برگزار شد، این نمایشگاه را جزء محوری ترین اتفاقات کنگره ملی استان قم و رویداد ملی معرفی کرد و گفت: قم برای اولین بار میزبان این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس انقلاب اسلامی و مقاومت توسط وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت خانه کتاب و ادبیات و سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه برگزار می گردد.

جانشین سپاه قم هدف برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتابخوانی در عرصه ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: ما امیدواریم با مطالعه کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم، میزبان یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس می شود

قم، میزبان یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس می شود