مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-08سياسي

ایران و چین در مقابل سیاست یکجانبه گرایی آمریکا ایستاده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور که برای شرکت در بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان اینتوسای عازم برزیل شده است، - رییس کل دیوان محاسبات در دیدار با رییس هیئت دیوان محاسبات چین، گفت: ایران و چین شرکای استراتژیک یکدیگرند که در مقابل سیاست یکجانبه گرایی آمریکا ایستاده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور که برای شرکت در بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان اینتوسای عازم برزیل شده است، با برخی رؤسای دیوان محاسبات کشور ها دیدار و گفتگو کرد.

پس از دیدار با رؤسای هیأت ها و رؤسای کل دیوان محاسبات پرتغال، جاماییکا و مالزی، بذرپاش با رؤسای دیوان محاسبات چین، یونان، سنگال، گواتمالا، قرقیزستان و ارمنستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

* دیدار با رییس هیأت دیوان محاسبات چین در ادامه دیدار های دوجانبه رییس کل دیوان محاسبات کشورمان با همتایان خود در سایر دیوان محاسبات کشور های جهان در حاشیه مجمع اینتوسای، مهرداد بذرپاش با ژانگ کی، رییس هیأت دیوان محاسبات چین دیدار و گفتگو کرد.

بذرپاش در این دیدار ضمن اشاره به قدمت دیرینه دو کشور به روابط راهبردی و اشتراکات متعدد تاریخی میان دو کشور اشاره کرد و گفت: ایران و چین شرکای استراتژیک یکدیگرند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و چین در مقابل سیاست یکجانبه گرایی آمریکا ایستاده اند

ایران و چین در مقابل سیاست یکجانبه گرایی آمریکا ایستاده اند