مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-08اجتماعي

تردد خودروها در خیابان شیخ بهایی ممنوع می شود


زیرسازی خیابان شیخ بهایی در حال انجام است و از این پس شاهد تردد خودروها در این خیابان نخواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدعلی سمیعی مدیر پروژه چهارباغ عباسی با بیان اینکه در حال حاضر سه پروژه محوری در راستای زیباسازی محور چهارباغ در حال اجرا است، اظهار کرد: این پروژه ها شامل زیرسازی خیابان شیخ بهایی، کف سازی خیابان عالم آرا و پارک شهید رجایی (پشت بدنه ضلع شرقی چهارباغ) است که توسط سازمان نوسازی و بهسازی و مناطق یک و سه شهرداری اصفهان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پروژه زیرسازی کف خیابان شیخ بهایی حدود 60 متر طول و 70 متر عرض دارد، افزود: در این خیابان یک آب نما به طول 29 و عرض یک متر و یک حوض مدرن به صورت مربع به طول و عرض دو متر احداث می شود.

سمیعی از زیرسازی کف خیابان شیخ بهایی با استفاده از بتن به قطر تقریبی 10 سانتی متر و بلوکاژ 20 سانتی متر خبر داد و تاکید کرد: از این پس شاهد تردد خودروها حدفاصل چهارباغ عباسی تا کوچه هتل شیخ بهایی نخواهیم بود.

پیشرفت 90 درصدی پروژه کف سازی خیابان شهید عالم آرا مدیر پروژه چهارباغ عباسی با بیان اینکه پروژه کف سازی خیابان شهید عالم آرا به طول 210 متر تا خیابان آیت الله شمس آبادی تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته است، گفت: این پروژه به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروها در خیابان شیخ بهایی ممنوع می شود

تردد خودروها در خیابان شیخ بهایی ممنوع می شود