مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 19:402022-11-08سياسي

تصویب تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای نمایند مردم نیشابور و فیروزه مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، درجلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، گزارش امور شوراها و امورداخلی کشورمبنی بر تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت و 111 نماینده مجلس از 214 نماینده حاضر در صحن با انجام تحقیق و تفحص موافقت کردند.

درمتن محورهای تحقیق و تفحص آمده است: 1- با توجه به دستورالعمل اجرایی شرایط عمومی و اختصاصی نحوه انتخاب و انتصاب فرمانداران و بخشداران، میزان رعایت یا تخلف از این دستورالعمل قانونی در انتصاب فرمانداران و بخشداران استانداری خراسان رضوی چگونه بوده است؟ همچنین با توجه به دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه ای، میزان رعایت یا تخلف از این دستورالعمل قانونی در انتصاب معاونین، مدیران کل، معاونین مدیرکل و .

در استانداری خراسان رضوی چگونه بوده است؟ 2- طبق ماده 54 قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه های اجرایی می توانند برای حداکثر 15 درصد سمت های مدیریت حرفه ای از افراد شایسته (با رعایت تخصص و تجربه شاغل نسبت به شغل، بدون رعایت سلسله مراتب مدیریتی) خارج از دستگاه استفاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی

تصویب تحقیق و تفحص از استانداری خراسان رضوی