مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-08ورزشي

شهرداری ورامین با دو پیروزی مهم به صدر جدول صعود کرد


لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری 10 دیدار پیگیری شد که در غیاب صدرنشین، این شهرداری ورامین بود که با دو پیروزی و 12 امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاه کشور، (جام خلیج فارس) گرامیداشت شهید مدافع حرم عبدالله اسکندری امروز سه شنبه 17 آبان ماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

در غیاب مس سونگون ورزقان که به دلیل حضور ملی پوشانش در مسابقات قهرمانی جهان، حضور نداشت، این شاگردان پیام خانلرخانی در تیم شهرداری ورامین بودند که با دو پیروزی برابر مناطق نفت خیر جنوب و لوازم خانگی با نتایج مشابه 7 بر یک، جمع امتیازات خود را به عدد 12 رسانده و به صدر جدول صعود کردند.

ورامینی ها در مهمترین دیدار این هفته برابر لوازم خانگی کن، رقیب دیرینه خود بازنده میدان مبارزه را ترک کردند تا نایب قهرمان فصل قبل بیشتر از جمع مدعیان فاصله بگیرد.

علی اصغر علی مرادیان، محمدحسن پلنگ افکن، عرفان بزرگی، امیرسینا بختیاری، امیررضا صادقیان، سینا بهرامی و حسین سیاه منصوری، 7 تکواندوکار پیروز شهرداری ورامین بودند و امیرمحمد اسدی هم تنها پیروزی را برای لوازم خانگی کن کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ورامین با دو پیروزی مهم به صدر جدول صعود کرد

شهرداری ورامین با دو پیروزی مهم به صدر جدول صعود کرد