مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-08اجتماعي

اجرای 260 عنوان برنامه در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان همدان


فرماندار همدان از اجرای 260 عنوان برنامه در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی محمدی سه شنبه در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان گفت: 24 تا 30 آبان ماه هفته کتاب را باشعار ما همانیم که می خوانیم در پیش رو داریم که 260 عنوان برنامه در سطح کتابخانه های شهرستان به این مناسبت پیش بینی شده است.

وی افزود: برنامه مدون برای حضور و بازدید دانش آموزان از کتابخانه مرکزی به منظور آشنا شدن و انس بیشتر با کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه توسط اداره کتابخانه ها با هماهنگی آموزش و پرورش انجام شود.

فرماندار همدان تصریح کرد: فضای مجازی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را نابود کرده هر چند عده ای این حرف را قبول ندارند اما یک واقعیت است که خانواده ها با آن مواجه اند.

محمدی افزود: فضایی مشخص شود تا یک روز در هفته خانواده ها بتوانند با حضور در این مکان کتابهای خود را مبادله، اهدا و تهیه کنند، در حاشیه آن می تواند نمایشگاه و فروش با تخفیف کتاب نیز عرضه شود.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان اظهار کرد: در ترویج فرهنگ مطالعه باید خودمان را از قید و بندهای احتمالی رها کنیم و به عنوان متولیان امور در سطح محلی باید با دید وسیع وارد بشویم و دغدغه مباحث فرهنگ داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 260 عنوان برنامه در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان همدان

اجرای 260 عنوان برنامه در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان همدان