مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-08فرهنگي

وداع نادری با فرهنگ و هنر لاهیجان/ظرفیت پایتخت چای به عنوان پایتخت کتاب ایران


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی حکمی محمد معافی را به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان منصوب و از زحمات نادری تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان مراسم معارفه محمد معافی امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دفتر فرماندار لاهیجان برگژار و از تلاش های نادری تقدیر شد.

رضا ثقتی در این مراسم با اشاره به تغییر مدیریتی در فرهنگ و هنر اظهار کرد: تغییر در مدیریت ها، با رویکرد ارتقاء فرهنگی شهرستان ها و به چرخه در آمدن ایده ها، افکار و توانمندی ها در راستای اجتناب از روزمرگی در حوزه فرهنگ و هنر صورت می گیرد .

وی با تأکید بر لزوم بسترسازی بیشتر برای مشارکت هنرمندان در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری گفت: این مهم، موجب بروز و ظهور توانمندی های مختلف و تعالی افزون تر حوزه فرهنگ و هنر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با قدردانی از تلاش های رییس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، این شهرستان را دارای پتانسیل های زیادی دانست که باید در راستای گفتمان فرهنگی دولت جهادی و انقلابی سیزدهم و برنامه های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار گرفته شوند.

  ثقتی، مجتمع فرهنگی لاهیجان را یکی از زیر ساخت های مناسبت این شهرستان ذکر کرد و افزود: در سایه تعامل مدیران شهرستان و نیز پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع نادری با فرهنگ و هنر لاهیجان/ظرفیت پایتخت چای به عنوان پایتخت کتاب ایران

وداع نادری با فرهنگ و هنر لاهیجان/ظرفیت پایتخت چای به عنوان پایتخت کتاب ایران