مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-08اقتصادي

تاثیر گذاری محصولات تولیدی و صادرات روسیه و اوکراین در آینده اقتصادی جهان


معاون استاندار زنجان تاثیر تکمیل زنجیره تولید و یا آثار جنگ روسیه و اوکراین بر تحقق اهداف اقتصادی را نیازمند بررسی دانست و گفت: ما باید برای شرایط متفاوت مثلاً تعمیق و ادامه جنگ نیز برنامه داشته باشیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خلیل قاسملو در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت به مطالب مطرح شده در مورد سند توسعه تجارت خارجی استان اشاره و اظهار کرد کرد: با توجه به این مسائل به چندین بار اضافه شده است باید بررسی کنیم که این اهداف محقق شده است یا نه و در مرحله بعدی باید نقاط ضعف و دلایل عدم تحقق آن نیز مورد بررسی قرار گیرد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه اسناد باید اجرایی و عملیاتی شوند، افزود: در این اسناد باید وظایف دستگاه ها نیز مشخص و ابلاغ شود تا بتوان برنامه مدون فنی علمی و اقتصادی طراحی و ارائه کرد.

 وی بر لزوم توجه به جوانب مختلف برنامه های طراحی شده تاکید کرد و گفت: به طور مثال در در دوره کنونی می توان به تاثیر جهش نرخ ارز بر کدهای اقتصادی استان توجه کرد، چرا که این مولفه تاثیر بسیار زیادی بر برنامه استان در رشد اقتصادی پیش بینی شده خواهد بود.

قاسملو تاثیر تکمیل زنجیره تولید و یا آثار جنگ حاضر در ایالت نیز مشکلات خود را برای فعالیت در این حوزه مطرح کردند که در یک مورد از آنها اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر گذاری محصولات تولیدی و صادرات روسیه و اوکراین در آینده اقتصادی جهان

تاثیر گذاری محصولات تولیدی و صادرات روسیه و اوکراین در آینده اقتصادی جهان