مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-08سياسي

پیگیری حقوق از دست رفته حمید نوری قطعی است


مرکز رسانه قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیگیری حقوق از دست رفته حمید نوری قطعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز رسانه قوه قضاییه همزمان با سومین سالگرد بازداشت غیرقانونی حمید نوری اطلاعیه ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده، در آستانه فرارسیدن 18 آبان سال 1401 اکنون حدود هزار و یکصد روز از بازداشت غیرقانونی حمید نوری توسط کشور سوئد و نگه داری مستمر این شهروند ایرانی در سلول انفرادی و شرایط کاملاً غیرانسانی می گذرد.

در اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضاییه تصریح شده، علیرغم تمام پیگیری های صورت گرفته و وعده های داده شده، محدودیت های غیر قانونی اعمال شده در خصوص حمید نوری همچنان ادامه داشته و وی علاوه بر اینکه در سلول انفرادی نگه داری می شود، هنوز هم امکان دسترسی به چشم پزشک را در اختیار نداشته، ارتباط او با خانواده به شدت محدود بوده و حتی حق مطالعه نیز از این شهروند ایرانی سلب شده است.

8 ماه بی خبری خانواده نوری از وی! اطلاعیه فوق با مرور آنچه در خصوص این شهروند ایرانی رقم خورده است می افزاید: حمید نوری، 18 آبان ماه سال 98 در زمان ورود به فرودگاه استکهلم سوئد به صورتی خشن و غیرقانونی توسط پلیس این کشور بازداشت و 8 ماه تمام بدون هیچ گونه امکان تماس با خانواده یا دسترسی کنسولی در شرایطی شبیه به ربوده شدن نگه داری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حقوق از دست رفته حمید نوری قطعی است

پیگیری حقوق از دست رفته حمید نوری قطعی است