مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-08اقتصادي

مراکز درمانی تأمین اجتماعی پاسخگوی نیاز بازنشستگان نیستند!


نایب رییس کانون بازنشستگان استان تهران گفت: بسیاری از بازنشستگان در سنینی قرار دارند که با بیماری های بسیاری همراه هستند اما می بینیم مراکز درمانی تامین اجتماعی خیلی نمی توانند به بازنشستگان خدمات ارائه دهند.

- پرویز احمدی پنجکی، نایب رییس کانون بازنشستگان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش هزینه های زندگی کارگران و بازنشستگان، اظهار کرد: قیمت کالاها و خدمات به تبع گرانی دلار روند صعودی در پی خواهد شد و می تواند فشار مشکلات اقتصادی را چندین برابر و کسب و کارها را به مرز تعطیلی بکشاند.

نایب رییس کانون بازنشستگان استان تهران خاطرنشان کرد: وقتی قیمت دارو و درمان و اجاره مسکن افزایش داشته باشد، شاهد افزایش دوباره کرایه اتوبوس و تاکسی خواهیم بود و تمام بازنشستگان و کارگران به ویژه حداقل بگیران با مشکلات جدی روبرو می شوند.

احمدی پنجکی با اشاره به جامعه آماری بازنشستگان و مقایسه آن با خط فقر، تأکید کرد: حدود 60 درصد بازنشستگان حداقل بگیر به پایین هستند و در جمعیت زیر خط فقر جای می گیرند.

وی با یادآوری ماههای اول سال که با افزایش حقوق بازنشستگان مخالفت می شد گفت: در حالی مصوبه شورای عالی کار و افزایش حقوق را ابلاغ نمی کردند که قیمت ها روز به روز بر ریل گرانی قرار داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز درمانی تأمین اجتماعی پاسخگوی نیاز بازنشستگان نیستند!

مراکز درمانی تأمین اجتماعی پاسخگوی نیاز بازنشستگان نیستند!