مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-08اقتصادي

لزوم مدیریت مصرف چاه های غیرمجاز در استان مرکزی


استاندار مرکزی بر لزوم مدیریت مصرف چاه های غیرمجاز در استان تاکید کرد.

- دکتر فرزاد مخلص الائمه 17 آبانماه 1401 در شورای حفاظت از آب و کارگروه سازگاری با کم آبی استان اظهار کرد: باید با رویکرد مناسب کار را برای مدیریت مصرف چاه های غیرمجاز آغاز کرد و با توجه به اقتضائات پیش رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: امسال باید 300 چاه پر شوند که اکثرا در ساوه خنداب و شازند هستند و فرمانداران نیز باید گزارش اجرایی خود را در این راستا ارائه کنند.

دکتر مهدی زندیه وکیلی تاکید کرد: مسلما توجه به مباحث اجتماعی و سیاسی توسط فرمانداران مدنظر قرار می گیرد، اما با توجه به اینکه در فصل پر کردن این چاه ها قرار داریم باید به صورت جدی اقدامات لازم برای پر کردن چاه های غیرمجاز انجام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه، صفری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: یکی از راهکارهای کنترل مصرف آب نصب کنتور است، اما نباید به شکلی انجام شود که تبعات اجتماعی به دنبال داشته باشد.

این سازمان قطعا با نصب کنتور و اقناع سازی کشاورزان موافق است تا پیشنهادات شرکت آب منطقه ای اجرایی شود.

وی گفت: اگر منابع لازم برای آبیاری نوین و تحت فشار تامین شود قطعا می توان ضمن حفظ تولید محصولات کشاورزی، میزان برداشت را نیز تحت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مدیریت مصرف چاه های غیرمجاز در استان مرکزی

لزوم مدیریت مصرف چاه های غیرمجاز در استان مرکزی