مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-08اقتصادي

برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد


مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی از امروز 17 تا 20 آبان ماه از ساعت 16 الی 21 پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.

- علی جلوه در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات خانه و آشپزخانه، حمام و سونا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین ساختمان و سومین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی و تجهیزات جانبی با نام اختصاری نمایشگاه 2022 Bullding Show از امروز در محل نمایشگاه مشهد برگزار می شود.

وی درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی با جدیدترین دستاوردهای بخش ساختمان، تاسیسات، آسانسور، پله برقی و تجهیزات جانبی در سه سالن فردوسی، مفاخر و عطار به مساحت 10 هزار متر مربع برگزار می شود.

جلوه درباره تعداد کل مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان در این نمایشگاه 104 شرکت بوده که 43 شرکت از خراسان رضوی و 61 شرکت از استان های تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد

برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد